marți, 22 decembrie 2020

despre muncă... sau nu

 



Astăzi a fost ultima zi de muncă pe anul acesta, ultima oficială, evident, așa că îmi arde de glume. 

Eu sunt bineînțeles în categoria celor care de miercuri deja li se lungește gâtul uitându-se după ziua de vineri. iar cum vinerea asta vine Crăciunul, cred că sunt îndreptățită :)

De mâine începe o altă muncă, dar în casă și mai ușor, mai cu spor, mai multe, multe prăjituri, dulciuri, turtă dulce și alte bunătăți. 

Vă pup!






Mai multe despre noi puteti citi aiciaici si  aici

2 comentarii:

  1. Ce amuzantă e poza. Despre mine nu știu ce să spun, că nu mă încadrez în imagine după vârstă :)). Ce fain sună munca de acasă. Cu gândul acesta plecasem și eu atunci când am intrat în concediu, dar nu mi-a ieșit planul. Prăjiturile au rămas nefăcute...m-am trezit cumpărând.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să-l apreciez pe Dr. WHITE pentru restaurarea căsătoriei mele cu vrajă, după 1 an de separare cu soția mea, cu ajutorul marelui jucător de vrajă Dr.
    WHITE soția mea se întoarce acasă și acum suntem fericiți împreună pentru totdeauna, încă o dată datorită doctorului WHITE El vindecă tot felul de boli și, de exemplu,
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX ÎNAPOI
    3 FROTUL MIEREI
    4 VRAJA DE PROMOVARE
    5 VRAJA DE PROTECȚIE
    6 VRAIA DE AFACERI
    7 VRAJA MUNCĂ BUNĂ
    8 HIV SIDA
    VRAJIA LOTERIEI ȘI VRAJEA CAUZEI CURȚII Contactați-l pentru ajutor prin:
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere